Warsztaty z obsługi programu CONSTRUCT

W dniach 14-15.03.2022 odbyły się warsztaty z obsługi programu CONSTRUCT. Jest to środowisko w którym uczniowie będą tworzyć gry komputerowe w ramach projektu ERASMUS+ "CODING DIGITAL EDUCATION GAMES". Koordynatorami projektu są: p. Maciej Witczak i p. Radosław Ugrynowicz.

W następnym tygodniu w naszej szkole odbędzie się spotkanie z partnerami z projektu z następujących krajów: Turcja, Portugalia i Włochy.

 

ZSOiE pomaga

Drodzy Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele

My również przyłączamy się do zbiórki dla poszkodowanych przez wojnę mieszkańców Ukrainy. Przedmioty wymienione na plakacie można przynosić do wychowawców klas.

 

(kliknij w zdjęcie aby je powiększyć)

 

Uczyli się programować z Gigantami

W dniach 24 i 25 lutego 2022 roku uczniowie naszej szkoły wzięli udział w bezpłatnych warsztatach online z programowania w języku C#. Warsztaty zostały przeprowadzone przez trenerów programistów z szkoły Giganci Programowania. W akcji ”Koduj z Gigantami” wzięło udział 20 uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku. Celem akcji Koduj z Gigantami jest zwiększenie świadomości młodzieży szkolnej o programowaniu, zapoznanie się z narzędziami programistycznymi i nowymi technologiami. Misją Gigantów Programowania jest także zwiększenie świadomości o dalszej ścieżce edukacji i pracy w IT. Warto dodać, że programowanie nie jest już wyzwaniem przyszłości, a stało się poszukiwaną i docenianą na rynku pracy kompetencją. Szkolnym koordynatorem akcji ”Koduj z Gigantami” jest Pan Artur Rokicki i Pani Ewa Matuszak-Michalak.

Zobacz zdjęcia [kliknij tutaj]

 

Nowy plan lekcji - ważny od 21 lutego 2022 roku

Drodzy uczniowie poniżej publikujemy plan lekcji, który obowiązywać będzie od najbliższego poniedziałku tj. 21 lutego 2022 roku, aż do odwołania.

 

PLAN LEKCJI obowiązujący od 21 lutego 2022

 

(kliknij w zdjęcie aby je powiększyć)

 

 

Nowy plan lekcji - ważny od 7 lutego 2022 roku

Drodzy uczniowie poniżej publikujemy plan lekcji, który obowiązywać będzie od najbliższego poniedziałku tj. 7 lutego 2022 roku, aż do odwołania.

 

PLAN LEKCJI obowiązujący od 7 lutego 2022

 

(kliknij w zdjęcie aby je powiększyć)

 

 

Olimpiada Wiedzy Ekologicznej 2022

Z przyjemnością zawiadamiamy, że troje uczniów naszej szkoły zakwalifikowało się do udziału w okręgowym etapie XXXVII Olimpiady Wiedzy Ekologicznej. Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku w etapie okręgowym reprezentować będą: Konrad Kossek (klasa 3gp), Karolina Stusińska (klasa 3ep) oraz Filip Wikar (klasa 3dp). Gratulujemy zwycięstwa w eliminacjach szkolnych i życzymy udanego startu w kolejnych etapach! Opiekunem merytorycznym wyżej wymienionych uczniów jest Pani Gabriela Fiedler.

 

Uczennica ZSOiE w kolejnym etapie Olimpiady Literatury i Języka Polskiego

Miło jest nam poinformować, że uczennica klasy 3 BG - Laura Lubowiecka została zakwalifikowana do części pisemnej Olimpiady Literatury i Języka Polskiego, która odbędzie się w sobotę 12 lutego. Trzymamy kciuki!

Opiekunką uczennicy jest Pani Ewa Zienkiewicz-Franczak.

 

Konkurs CyberSkiller Challenge Poland – awansowali do etapu wojewódzkiego

W tym roku szkolnym po raz pierwszy uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie CyberSkiller Challenge Poland – to Ogólnopolski konkurs wiedzy i praktycznych umiejętności w dziedzinie cyberbezpieczeństwa. Konkurs podzielony jest na 3 etapy. Naszą szkołę w I etapie reprezentowało 8 osób. Do II etapu, wojewódzkiego zakwalifikowali się: Monika Duczmal (klasa 3ip), Witold Graczyk i Mateusz Hoc (obaj z klasy 1i).

Gratulujemy zwycięskiej trójce i równocześnie życzymy powodzenia w zmaganiach na etapie wojewódzkim, który odbędzie się w marcu 2022 roku. Opiekunami konkursu są Pan Artur Rokicki i Pani Ewa Matuszak-Michalak.

 

Projekt Erasmus+ “Innovative and Effective Approaches in Inclusive Education" – wizyta w Stambule

Nauczyciele z naszej szkoły (Panie Ewa Kokot, Anna Hekkert i Justyna Mierzwiak) przebywają w zaśnieżonym i mroźnym Stambule w Turcji na ostatniej już mobilności z projektu ERASMUS+ “Innovative and Effective Approaches in Inclusive Education". Wraz z partnerami z Turcji, Macedonii i Rumunii opracowaliśmy przewodnik dotyczący specjalnych potrzeb uczniów. Odbyły się warsztaty dotyczące metod pracy z uczniami o specjalnych potrzebach.